2014. április 23., szerda

Chapter 5!

Arra keltem,hogy telefonom rezeg mellettem.Egy SMS-t kaptam Justintól: Szeretnék veled találkozni egy ebéd erejéig.Jó hírem van! (: Hívj fel! X Justin
A válaszom csak egy gyors OKAY volt.Kipattantam az ágyból,leszáguldottam a konyhába és drága barátnőmet kerestem.Az egész ház üres volt.Egy kis cetlit találtam a hűtőre rakva amin ez állt:
Jadey!
Bementem a városba shoppingolni.Justin reggel keresett téged és ezt üzeni hívd fel!
Ebédet vegyél magadnak goofball!
Üdvözöl lakótársad: SAMANTHA WILLIAMS
Gondoltam akkor már ha így alakult elmegyek Justinnal ebédelni.Előkaptam telefonomat a zsebemből s az SMS feladójának számát kerestem.3x próbáltam hívni de egyszer sem vette fel.Senki...Ez érdekes...10 perc alatt meghalt mindenki vagy mi van?Éppen kezdtem volna kiborulni mikor megcsörrent a mobilom:
-Igen?-szóltam bele idegesen
-Őőőő Jade!Itt...Itt...Justin...-mondta zavarodottan az ismerős hang
-Jajj szia!Bocsi nem akartalak megijeszteni ezzel a hangnemmel.Csak kiborultam,hogy egyedül vagyok itthon és nincs kaja.-hazudtam.Hallottam hogy halkan kuncogott a telefonba.Ez bevált...Klassz!
-Jajj semmi baj.Akkor ez az jelenti hogy most azonnal eljössz velem ebédelni a városban lévő Golden Porcshop(Ejtsd Golden porkszshopnak)-ba!-mondta kedvesen
-Pontosan ezt jelenti!-mosolyodtam el -Mikor találkozzunk?
-Mondjuk fél 12?
-Tökéletes.Akkor ott látjuk egymást!Sziia...-mondtam majd leraktam.Akkor ez most egy randinak számít?Nem számít irány készülődni és fürdeni.Előtte muszáj enne valami reggelit mert különben rosszul leszek.Ilyenkor miért nincs itthon semmi kaja?!Most kénytelen vagyok elsétálni az 5 percre lévő boltba.Remek.Vajon bárki észre fogja venni ha pizsiben megyek ki odáig?Szerintem mindenkinek van jobb dolga szóval miért ne?!Felkaptam egy kabátot és egy papucsot és már el is indultam.Épp a sorok között sétáltam a megpakolt kosarammal melynek tartalma *1 vekni kenyér;15 zacskó MAOAM;tej;csokis zabpehely* mikor éppen fordultam volna be a 4.sorba összeütköztem egy szőke hajú lánnyal.Velem egy idős lehetett.
-Nem tudsz vigyázni?-mordult rám
-ŐŐőőő ne haragudj?!-mondta kínosan
-Inkább szedd össze a cuccaidat és állj arrébb!-mondta majd felpattant és már el is tűnt.

Annyira ismerős volt az arca.Csak tudnám hogy honnan...összeszedtem a cuccaimat majd elballagtam a kasszákig.Valóban nem tűnt fel senkinek,hogy pizsamában mászkáltam fel alá a városban.Hazasiettem elpakoltam a cuccokat és már indultam is öltözni.


Hajamat kivasaltam és útnak is indultam.Kemény 20 perc bolyongás után megtaláltam a találka helyét.Egy nagyon puccos és csicsás helynek tűnt külsőre.Mikor beléptem már láttam Justint.
-Szia.-köszöntem rá
-Jajj szia!Észre sem vettelek!-nyomott egy puszit az arcom jobb oldalára.A parfümjének illata befészkelte magát az orromba.Picit almás pite illata volt.Jó értelemben persze.
-És miről akartál besz...-kezdtem bele mondanivalómba mikor két srác és egy lány álltak meg melletünk.
-Jade!Bemutatom neked Jack Harries-t,Eliot Straingh-t és...-mutatott körbe Justin ám a szőke hajú lány elm állt és ennyit mondott
-Perrie Handerson!Modell és hamarosan énekes és várj!Nem te voltál ma reggel a boltban?-nézett rám kikerekedett szemekkel.Ha kevésbé akarok kínosnak tűnni hazudok
-Őőőő nem!Biztos keversz valakivel hehe...Justin és pontosan miért is vannak itt?-néztem rá kínosan

-Ja igen!Emlékszel mondtam neked,hogy nagyon jó voltál a fotózáson.És akkor megemlítettem még egy embert aki kiváló volt.Na ő volt Perrie!-vigyorgott rám.Én csak ültem ott némán és hallgattam a történetet.A lélegzetem elakadt nem jutottam szóhoz.Egy modellel bakiztam reggel?Gratulálok Jadey!
-És nekem mi közöm van ehhez a csajhoz?-nézett rám Perrie


-Az drága Pezzám,hogy közös munkára kérlek fel titeket!-vigyorgott Justin.Mind a ketten egymásra néztünk.Láttam a szemében,hogy az első adandó alkalommal meg fog ölni engem.
-Mit mondtok?
-Hátőőőő...Okay?-néztem rá félve
-Rendben!De akkor nem akarok vele közös öltözőt!-jelentette ki Perrie.Én csak ültem és mosolyogtam.Meg sem tudtam szólalni hiszen ilyenkor mit tudok mondani?! Kérlek ne mert megöl?Na persze!
-Na de nekem mennem kell!Találkozom a csajokkal.Valaki velem tart?-nézett körül Perrie.Mivel senki nem jelentkezett ezért felvette mini fekete táskáját,napszemüvegét még egy utolsó csókot adott Jack-nek és elindult az ajtón kifelé.Szívemről egy hatalmas kő esett le.
-Nem kell félni tőle!Majd lenyugszik!-fogta meg vállamat Jack.Én csak kedvesen mosolyogtam és levettem kezét a vállamról.
-Köszönöm a nyugtatást...De nem szorulok rá.-néztem szemébe.Láttam az arcán,hogy nem érti mirt vagyok ilyen...

*Jade emléke*
-Figyelj én bármikor itt vagyok neked!-mondta Marcus és a homlokomra adott egy puszit
-Köszönöm Marc!Tudom hogy rád mindig számíthatok...-töröltem le a könnyeket az arcomról.
A későbbiekben Marcus elárulta Jade összes titkát ellenségeinek.Így a barátságuk egy csúnya vitával véget ért.

Éreztem,hogy a hányinger kerülget még mielőtt megérkezne asztalunkhoz a kaja.
-Kimegyek a mosdóba!-álltam fel de hirtelen megszédültem és a földre akartam esni.Ám egy erős kézpár elkapott.Mikor felnéztem csak két zöld szempárral találtam magamat szembe.Jack volt az...Körülötte pedig az egész étterem és a pincérek azt kérdezgették "jól van?" Nem nem vagyok jól!Az egyik ellenségem barátjának a karjában fekszem egy étteremben...Maguk szerint jól vagyok?


2014.04.22                  23:14

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése