2014. április 12., szombat

Chapter 4!

Rápillantottam a fali órára ami fél 4-t mutatott.
-Ideje indulni Sam!-nyitottam be a szobájába.
-Jó jó megyek már!-rohangált egy darab VANS cipőben.Szép halkan kiosontam a szobájából,ilyen megijedt arcal.Besétáltam a konyhába elővettem a telefonomat gyorsan írtam Justinnak,hogy most indulunk és 20 perc múlva érünk oda.Végre Samantha is elkészült így útnak is indulhattunk.Odafelé vagy 20x tévedtünk el de persze a Starbucksba mindig van időnk bemenni.Vettünk 2 kapucsínót és már siettünk is a Lonod Eye-hoz.Hamar megtaláltuk Justint így már kezdődhetett is a fotózás.:
-Jól néztek ki.-dícsért meg minket
-Köszönjük szépen.-mosolyogtam rá
-Na kezdjünk neki mert sötétedik!-mondta Justin és már kezdetét is vette a fotózás
Körülbelül 6 órán át voltunk ott mire végeztünk.Közben 10x öltöztem át.Picit elfáradtam de megérte.
-Ééééés az utolsó kép elkészült!Nagyszerűek voltatok!-mondta Justin majd kikapcsolta a kamerát.Sam és én odasétáltunk nagyszerű fotósunkhoz hogy megköszönjük neki a mai napot.Éppen indulni készültünk mikor hirtelen elém állt:
-Nem megyünk el megünnepelni ezt a csodás napot egy kis Yono Jogóval?(Aki nem tudná ez a nálunk is híres Frozen Yoghurt. Más néven az álltalad összeállított kedvencek vannak benne)-mosolygott rám
-Hátőőőő...-kezdtem el hebegni habogni
-De!Miért is ne!-vágott közbe Samantha.A tekintetemmel a "Megöllek!"szócskát sugároztam felé mire ő csak elmosolyodott.
-Szuper!Van itt egy a sarkon.Menjünk ha még akarunk kapni bármit is.-indult el Justin.Egy ideig csak sétáltunk majd megpillantottuk a hatalmas villogó Yono Jogo feliratot.A hely szinte telljesen üres volt.Rajtunk kívül csak 2 srác volt bent.Az arcukat nem láttuk rendesen de mikor elmentünk mellettük ránk néztek majd elkezdtek sutyorogni.Mintha nem láttunk volna semmit mentünk tovább előre a bárhoz.Összeállítottuk saját kis vacsoránkat és leültünk odakint.

Igen!Samantha drága kettőt kért magának. Míg Justin a zabos vaníliát kérte...Én jól elvoltam a gumimaci,görögdinnye és eper krém világában.Kell a boldogság na!Már este fél 11 volt de mi még mindig nem akartunk menni.El cseverésztük az időt.Hirtelen óriási viharfelhők keletkeztek felettünk és perceken belül mintha dézsából öntenék a vizet elkezdett esni.Fogtuk a cuccainkat és szinte hazáig rohantunk.Samantha berontott a házba míg mi Justinnal szépen elsétáltunk az utca végére mondván hazakísérem.
-Modellkedtél már korábban?-nézett rám kósza tincsei mögül
-Nem...-suttogtam
-Pedig amit a fotózáson csináltál!Wow!Senki nem tudta elsőre eddig,hogy mit kezdjen magával amint bekapcsoltam a kamerámat.Csak egy lány volt még ilyen de ma már ő is más utakon jár-mosolygott rám
-Ez aranyos.Köszi a bókot-mosolyogtam vissza. -Hát akkor szia.-köszöntem volna el mikor Justin egy óvatlan pillanatban megcsókolt.Először azt sem tudtam mit kezdjek magammal.Hirtelen minden megszűnt körülöttem.
-Szia.!-mondta majd felpattant a pennyboardjára és eltűnt az esőben.Csak álltam ott némán és bámutam magam elé.Nem tudom ezt az előbbi esetet hová tenni.Ne értsétek félre Justin egész helyes...De érzem nem ő az igazi.Visszasétáltam a házunkhoz,bementem letettem a kulcsomat az kis asztalkára és leültem a kanapéra.Sam már rég aludt ezért TV-t sem tudtam nézni.Bekapcsoltam a laptopomat és megnéztem az E-mailjeimet,a Twitteremet és hasonló finomságokat.Már meg is kaptam a képeket.Nem csoda hiszen telefonról bárki el tudja küldeni.


Felnéztem twitterre ahol a következő fogadott: @iJustinPhotographer followed you!Follow back now!
Kikapcsoltam a laptopomat és már hívogatott is az ágy.Átvettem kedven pizsimet és bemásztam ágyikómba.Hamar elnyomott az álom...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése