2014. március 12., szerda

Díj!

Köszönöm szépen: Wolfblod Fan-fiction ♥




Szabályok:
-Mindenkinek 11 dolgot kell írnia magáról.
-A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
-11 kérdést kell feltenni a jelöltnek.
-11 blogot  kell jelölni és linkelni.
-Nincs visszaadás, visszajelölés. 

11 dolog magamról:

  1. Szini tagozatos iskolába járok.
  2. Soha nem írom le a történetemet.Mindig megragad a fejemben *bezzeg a matek nem*
  3. Imádok az esőben sétálni a legjobb barátommal Olivérrel
  4. Nagyon sok becenevem van de a leggyakoribb: Jade/Anya/Suni/Asszony/Tevi/Ivott
  5. Példaképem Demi Lovato/Jeffree Star és Macklemore
  6. Van egy falam ami tele van közös képekkel amin én és a legjobb barátaim vannak *építés alatt van*
  7. Nem szeretem a sulimat
  8. Imádok énekelni és táncolni...No meg persze fotózni és filmeket készíteni is
  9. A karaktereimet a barátaimról mintáztam
  10. Kedvenc filmem a Női szervek/Titanic/Fűrész és a Frozen
  11. Soha nem nézek az emberek szemébe így nem tudom hogy a barátaim 96%-nak milyen színű a szeme
11 válaszom:

 -Milyen zenéket hallgatsz? 
Rengeteg félét.Inkább dubstep rap és pop az én asztalom =)
-Ismered Mr. Missh zenéit?
Igen de nem szeretem túlzottan.
-Hol nyaraltál tavaly?
Londonban voltam kint.És balatonnál♥
Hány éves vagy?
16 leszek októberben *.*

Hol tartanád az esküvődet?
Hmmm van egy netceleb a sulinkba *Kónya Gyuri* és ő szokta mondogatni hogy megy a Lehelre...Na én ott szeretném *JK* London vagy pedig Dublin 

Elmennél Brooklynba?
Nem áll szándékomba de ha arra visz az út akkor persze!

Van Vizípipád?
Igen.3-4 hete vettem és Ferenc a neve

Van titkod?
Mindenkinek vannak titkai =) Így persze nekem is.

Milyen ember vagy?
Kedves/Barátságos/Hangulatingadozó/Hűséges/Nagyon őszinte/Pimasz/Féltékeny/Depressziós

Szeretsz?:3
Nem mert imádlak ♥

Szereted a nyarat?
Persze!Már az ideit nagyon várom.Fiammal fogok menni erre és arra bulizgatni nyaralni.Nagyon várom már.Meg megyünk megint Londonba és költözünk is =)

11 kérdésem:

  1. Kedvenc ruhadarab?
  2. Mi volt a jeled oviban?
  3. Kedvenc szerelmes számod?
  4. Ki a legjobb barátod aki mindent tud rólad?
  5. Szereted az iskoládat?
  6. Miért kezdted el ezt a történetet megosztani a világgal?
  7. *Fejezd be a mondatot* legjobban annak örülnék ha...
  8. Mi a terved nyárra?
  9. Van kedvenc kiegészítőd?Ha igen csatolj róla egy képet 
  10. Ki a kedvenc íród?
  11. Mi a kedvenc nyári slágered?*lehet több is*
11 blog akinek küldöm:
http://muchislittle.blogspot.hu/


Xx Jade

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése