2014. március 7., péntek

Chapter 3!

Egész úton haza felé azon gondolkodá,mit keresett egy női ruha üzletben édes drága Justin atyám.Itt tuti valami átverés lesz.Nem láthatott meg csak úúúúgy egy vadidegen fotós hapek. Ugye?!
-Ideges vagy?-kérdezte Sam amíg kerestem a kulcsomat a ház előtt
-Egyáltalán nem!Sőt még csak izgulni sem izgulok!-vágtam rá riadtan
-Láááátszik rajtad,hogy bejön neked a srác és hogy ideges vagy a 4 óra miatt!-miért van az,hogy belelát a fejembe?
-Nem is igaz!-nyitottam a zárat és berontottam a lakásba.
-Istenem Jade látszik rajtad!-dobta le táskáját a földre.Ja igen ki kéne pakolni a bútorokat úgy is rengeteg időnk van.
-De nem!Nem érted?!Nem és kész!-vitatkoztam vele
-Jade Amelia Violett Jackson!Nekem te neeeee hazudj össze vissza!-mondta mérgesen.Utálom ha a teljes nevemen hív.Ilyenkor már tuti mérges!Anyu hívott mindig így...

*Jade emléke*
-Jade Amelia Violett Jackson!Már megint mit csináltál!?Most hívott az igazgató...Már 2 hete nem mész iskolába.-állt meg a szoba ajtómba anya
-Tudod jól,hogy miért!Gyűlölök oda járni.Mindenki szekál és kinéz.Meg van az a lány tudod...Gigi...-néztem rá könnyes szemekkel
-Mi van vele?-ült az ágyam szélére anya és megfogta a kezemet
-Emlékszel mikor volt egy sérülés a fejemen.Akkor azt mondtam csak bevertem az asztal sarkába.-kezdtem bele
-És nem így volt?
-Nem...Vagyis de csak máshogy.Gigi verte bele a fejemet mert nem tudtam,hogy a suli udvarban nem lehet dohányozni.-magyarázkodtam neki.
-Jajj Jadey.-ölelt magához.Éreztem,hogy a szíve hevesebben dobog mint általában.


-Hé Jade!Figyelsz?!-hadonászott a kezével arcom előtt Samantha.
-Igen!De most inkább pakoljuk ki a lakást okay?!-mondtam majd felmentem az emeletre átvettem a "melós" ruhámat és visszamentem a földszintre.


-Na akkor kezdjük a nappalival.Oda nincs olyan sok cucc szerencsére.-álltam meg Samanthaval szemben
-Jó de a szekrényt nem tudjuk a helyére tolni.-mutatott rá a fekete nagy és nehéz könyves szekrényünkre amit még otthonról hoztunk-.
-Ohhh...Igen.Na az már macerásabb.Majd megoldjuk-kacsintottam rá.Elkezdtük széttologatni először a nappaliban majd a konyhában és végül a saját szobánkban a berendezést.Szépen kipakolgattuk a saját holmijainkat és lehuppantunk a kanapéra.
-Végeztünk?-lihegtem
-Jah asszem!Csak a nagyszekrény maradt...DE az ráér!-legyintett.
-Na akkor én most felmegyek és lezuhanyzok utána pedig keresek valami ruhát a fotózásra.Te meg addig...Aludj vagy csinálj amit akarsz.-keltem fel a kanapéról.Fölrohantam a szobámba a törölközőmért és már be is pattantam a zuhany alá.Előtte persze bekapcsoltam a rádiót és milyen véletlen a kedvenc számom indult el


Szinte már ordibáltam a zuhany alatt olyan hangosan énekeltem mire Samantha csak ennyit kiabált a földszintről: "Én ám hallom idelent ezt a macskanyúzást...Csendesebben Jade!!!" A testvéri szeretet...
Igen nekem Samantha olyan mintha a nővérem lenne.Hiszen mindig velem van és velem is volt mindig.Azután az este után minden megváltozott jó és rossz értelemben is.Nagy elmélkedések közepette észrevettem hogy lassan ki kéne szállni mert különben elkések.Kiszálltam a jó meleg víz alól és átbattyogtam a szobámba.Kikaptam az egyik kedvenc outfittemet,magamra dobtam egy enyhe sminket és már lent is voltam a konyhában.




2014.03.07         20:45

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése