2014. február 27., csütörtök

Chapter 2!

Másnap reggel korán keltem fel.Sam még aludt ami jellemző rá hiszen ki kelne fel 10-nél előbb.Halkan kiosontam a konyhába kerestem egy tálat,majd kivettem a táskámból a müzlit *ne kérdezd miért van ott* fogtam egy kanalat és bekuckóztam a TV elé.Kedvenc sorozatom a Pretty Little Liars felére kapcsoltam oda.Közben persze csekkoltam a facebookomat/instagrammomat és a tumblromat.Hallottam,hogy nyílik az ajtó és csak egy kócos és álmos fejet pillantottam meg
-Nahát milyen friss és üde itt valaki!-mosolyodtam el és belekortyoltam a teámba.
-Ja...Friss...Üde...Mind én vagyok.-dörzsölte meg a szemét majd leült mellém
-Van terved mára?-kapcsoltam ki a TV-t
-Ahha.Aludni akarok egész nap.Este meg bulizni-csillant fel a szeme
-Nem jössz el velem inkább várost nézni?-érdeklődtem.Kimentem a konyhába csináltam egy bögre kávét neki és közben gondolkoztam.Nem mondtam el neki,hogy tegnap este látogatónk volt.Nem akarom,hogy kombináljon.Visszamentem a szobába és leraktam mellé a bögrét amelyet olyan gyorsasággal emelt fel és fogyasztotta el a benne lévő meleg italt mint még soha,.
-Megyek veled de csak ha megyünk vásárolni is!-kacsintott rám.Jellemző...Mindig is ez az ára annak ha velem kell jönnie.Felmentem az emeletre otthagyva a bögréket és Samet előkotortam pár ruha darabot a bőröndből,feldobtam egy kis tust és szempilla spirált és már lent is voltam.
-Ja hogy máris indulunk?-nézett rám Sam
-Miért mit hittél?Hogy majd este megyünk?Főleg ha te még vásárolni is akarsz...-néztem rá unottan.
-Basszus akkor már indulok is öltözni mert...-kezdte a mondanivalóját
-Tudom Tudom..."Egy év mire elkészülök!"-kezdtem el nyávogós hangon beszélni.Samantha felém fordult finoman és nőiesen beintett nekem és bement a szobájába.Én pedig diadal ittas arcal visszahuppantam a kanapéra.Elővettem a telefonomat és elkezdtem rajta nézegetni a twitteremet.Az értesítő ablak bevillan a képembe *Jack Harries followed you.Follow back now!* A szemem picit kikerekedett,hogy ki ez a Jack...akárki.No de mindegy hallottam,hogy Sam rohangál mert nem találja kedvenc szemceruzáját
-Nem láttad a
-Fürdőszoba 3.polc középső fiók balra...-mutattam a fürdő felé de egy pillanatig nem néztem fel.Mikor végre drága barátnőm is elkészült útnak indultunk.Elmentünk először a London Eye-hoz aztán a Big Benhez és végül a tőle nem messze lévő palota kertjét is megnéztük.Mesés volt.Na itt eltudnék képzelni egy randit akárkivel.Megálltunk egy fagyira.Én a szokásos Csoki/Kiwi kombót kértem, Samantha pedig Csoki/Eper és Caramella gombócokkal gazdagította hasának tartalmát.Miközben sétáltunk kitérőt tettünk az Oxford Street-re *bevásárló utca tele ruhaüzlettel és Starbucksal* Először a H&M-be néztünk be majd a Zara-ba.Megpillantottam egy gyönyörű ruhát amit azonnal fel is próbáltam.

-Na milyen?-mentem ki Samantha elé
-Gyönyörű...Mondjuk nem rajtad de a ruha az gyönyörű-nevetett
-Szerintem nagyon jól áll!-szólalt meg egy ismeretlen hang mögülem Ijedtembe hátra fordultam és egy ismeretlen barna hajú barna szemű deszkás kinézetű srác egy fényképezővel állt előttem.
-Segíthetek?-kérdeztem félve
-Nem.Vagyis igen.Justin Pinnock vagyok fotográfus és most keresek modelleket.És megláttalak téged és arra gondoltam,hogy idejövök megkérdezni,hogy nem lennél-e benne egy mai gyors fotózásban.-mosolygott rám kedvesen.Nem tudtam mit mondjak a szívem igent mondott de az eszem nemet.A srác eszméletlenül jól nézett ki...

Nem időm sem volt válaszolni úgy néz kis Samantha lett hirtelen a szívem
-Elvállalja!-vágta rá
-Szuper akkor mondjuk találkozzunk a Big Bennél 4-kor ha az megfelel-írta fel a kezemre a számát
-Szuper köszi.-mosolyogtam vissza rá.Még egy darabig csak néztem ahogyan kisétál az ajtón és egyszer még visszanéz és mosolyog.
-Jade te elpirultál?-nézett meg Samantha és kezdett mosolyogni
-Nope...-vágtam rá
-Rendben van Mrs.Pinnock menjünk haza.-bökött oldalba
-Hé énb nem vagyok Pi...
-DE IGEN!-kiáltott rám Sam majd megfogta a kezemet,kifizettük a ruhát és elindultunk haza...

2014.02.27           21:00

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Díj nálam... ---> http://ourmoments-zaynmalikfiction.blogspot.hu/p/awards.html
    Iratkozz fel... :)

    VálaszTörlés